Business Consulting Programs

Манай хөтөлбөрүүд

CONTACT CENTER STRATEGY DEVELOPMENT

Хэрэглэгчтэй Харилцах төвийн стратеги хөгжүүлэлт

  • Байгууллагын үйл ажиллагаатай уялдуулан дуудлагын төв, хэрэглэгчтэй харилцах төвийн үйл ажиллагааны бүтцийг зохион байгуулах;
  • Дуудлагын төвийн процесс, үйл ажиллагааны урсгалыг оновчлох;
  • Хэрэглэгчтэй харилцах төвийн чиг үүргүүдийг оновчлох.

Бидэнтэй холбогдох
CONTACT CENTER CHANNEL MANAGEMENT

Сувгийн оновчлол

  • Хэрэглэгчийн дуудлага, имэйл, сошиал сувгийн хандалтад үйлчлэх сувгийн оновчлол;
  • OMNI Channel нэвтрүүлэх;
  • Сувгийн менежмент.

Бидэнтэй холбогдох
CONTACT CENTER WORKFORCE MANAGEMENT

Дуудлагын төвийн Хүний нөөцийн менежмент

  • Дуудлагын таамаглалд үндэслэн ачаалал зохицуулах аргачлалууд нэвтрүүлэх;
  • Дуудлагын төвийн хүний нөөцийг удирдах, чанарын үзүүлэлтүүд, KPI metrics;
  • Сургалт хөгжил, мониторингийн процесс нэвтрүүлэх

Бидэнтэй холбогдох
CONTACT CENTER OPTIMIZATION

Хэрэглэгчтэй Харилцах Төвийн зардлын оновчлол

  • Дуудлагын төвийн санхүүгийн болон зардлын KPI үзүүлэлтүүд;
  • Зардлыг оновчлох арга техникүүд.

Бидэнтэй холбогдох

Бидэнтэй холбогдох

Танай манай үйлчилгээтэй холбоотой дэлгэрэнгүй мэдээллийг доорх хаягаар хандан авна уу.